| Thema: |
|
||
| Autor: | us | ||
| Datum: | 11.02.09 21:41 | ||
| Antwort auf: | Amazon.co.uk schickt Killzone 2 nicht nach D? von Totoro | ||
...kam vor etwa 3 Stunden bei mir an: Dear Customer Thank you for writing to Amazon.co.uk Due to recent systems issues, we have been unable to fulfill certain orders to addresses outside the UK. We expect to resolve the issues within several days at which point we will be able to take and fulfill orders as per usual. We will write to you again shortly when we are able to accept and fulfill all overseas orders. We do apologise for any inconvenience that this has caused. Thank you for your patience. Warmest regards Jason Higgs Amazon.co.uk ============================== Dürfte der nach meinen Anrufen versprochene Update gewesen sein, erstmals von jemandem mit englischem Namen (ob das dann mehr Weert ist, weiß ich natürlich auch nicht). Liest sich jedenfalls dann doch wieder nach dem klassischen Fehler im System, aber das glaube ich auch erst, wenn/falls es wirklich wieder geht wie gehabt. |
|||
| < antworten > | |||