Antwort auf den Beitrag "Re:Wurde auch was am Gameplay gedreht?" posten:
Nickname:
Passwort:
Thema:
Nachricht:
>>Meine letzte Erfahrung mit NMS (NEXT) war leider keine gute. Super-nerviges und vor allem knappes Inventory, scheißnervige "Sentinels" die einen ständig umschwirren ballernd daran hindern 0815-Resourcen abzubauen, knapper Treibstoff und vor allen die allgemeine Planlosigkeit ohne ein übergeordnetes Ziel haben mir den Spaß nach wenigen Stunden verleidet. > >Schnippel aus dem Changelog: > >[i:Explorers can enjoy longer stretches of uninterrupted mining with less frequent and less aggressive sentinels, and a reworked overheat mechanic for the Mining Beam that rewards pushing heat to the limit. > >Ship controls and space combat balance have been improved. > >Inventory limitations have been relaxed, allowing explorers to carry near-unlimited quantities of mined substances. The inventory UI has been revised and improved. > >A large number of quality of life issues have been addressed, and new recipes and technologies have been added to alleviate grinding. ]
mailbenachrichtigung?