| Thema: |
|
||
| Autor: | KikjaR | ||
| Datum: | 04.03.25 09:18 | ||
| Antwort auf: | Re:Danke euch, langsam wird’s von token | ||
>>Mhmmh, Gefühl, da fällt mir doch glatt Dios anno treffende Einschätzung zu den Waffennutzern ein: =D >>[https://www.maniac-forum.de/forum/pxmboard.php?mode=message&brdid=1&msgid=4286211] > >lol! >Aber kann man sich in Wilds überhaupt noch gegenseitig behindern? Wenn ja, krieg ich davon nichts mit :D > >@team: Bitte sagt Bescheid falls meine Lassoartigen Manöver im Axtmodus ein Problem sind, mein Aufmerksamkeitsraum ist da vollumfänglich über das Handling der Waffe verschränkt und wenn es anfängt zu knallen ist in meinem Kopf eh nur noch „Jahaha, BÄM BÄM BÄM BÄM BÄM Muahahaha BÄM oh Scheiße wieder Quadrat gedrückt!11“ Ja, ist wohl angepasst oder ganz raus. Ich hatte aber auch erst eine gemeinsame Quest mit Jemanden. Aber liest sich so Interview?! Schade! „Another topic of discussion was the decision to adjust friendly fire mechanics in Monster Hunter Wilds. Tokuda elaborated that the development team aims to create a more accessible online experience, particularly for new players. “It doesn’t mean it’s gone forever for the rest of the series. We do take each title on its own concept and think about what it is we want people to experience in that game. For Monster Hunter Wilds, we just really wanted it to be an approachable online experience where you don’t need to know the rules of play, like don’t get near a hammer or don’t get near a hunting horn, or you’ll get smacked across the map. We don’t want anyone to think, ‘Oh, I didn’t enjoy that online experience because I didn’t know why those guys were hitting me whenever we’re supposed to be operating.’ That just wasn’t a match for my concept this time around. It doesn’t mean it’s off the table in the future, but for Monster Hunter Wilds, that’s pretty much the direction I’ve gone with.” [https://twistedvoxel.com/monster-hunter-wilds-devs-explain-why-they-are-not-interested-in-remakes-discuss-friendly-fire-changes/] |
|||
| < antworten > | |||