Antwort auf den Beitrag "Re:ZeroPunctuation bringt's auf den Punkt" posten:
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>[https://www.escapistmagazine.com/v2/doom-eternal-zero-punctuation/] > >"[i:I always felt that I could have done without a lot of that weapon upgrade business in Doom 2016, when I finished getting all the upgrades for all the guns I was capable of remembering that I had while panicking. And now there's so many more things I have to remember that I have!]" > >Er hat recht, dass es überladen ist, und gleichzeitig doch ein gutes Spiel bleibt. Zuviele Waffenupgrades, Armorskills, Runen, Challenges, dazu die weitere Aufteilung Kettensäge/Granate/Flammenwerfer und das neue Health/Ammo/Armor System. Weniger ist dann halt manchmal doch einfach mehr. Und er findet die reine Präsenz Story genau so scheiße wie ich. :) > >"[i:And it's funny how the game is leaning more into the arcadey retro vibe with the redesigned pick-ups and simultaneously leaning more into serious storytelling - which is about as welcome in my Doom as a jittery skunk in an eyewash station.]"
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