Thema:
Re:Weapon Talk flat
Autor: lion88
Datum:25.09.18 12:43
Antwort auf:Re:Weapon Talk von token

>
>>Sekundär: Immer die Ikelos-Shotgun! Beste Waffe!
>
>Kenn ich nicht, hab ich nicht, ist ja Jahr 1 ohne Mods. Mal kieken, ich hab so wenig mit Shotguns gespielt, da fehlen mir die Erfahrungswerte. Nutze da aktuell Wiedererzählte Geschichte, keine Ahnung ob gut, aber die Performance einer Shotgun lässt sich für mich nicht mehr ignorieren. Sobald Dicke auftauchen bringt man die damit zum schmelzen, dadurch wird irgendwie auch das Schwert obsolet.
>


Hat einen einmaligen Perk. Damit kann man viele Strike Bosse ein wenigen Sekunden killen.

Trench Barrel
After a successful melee hit, this weapon gains increased damage, accuracy, and handling—within stricter damage falloff—for a short time.

Escalation Protocol würde ich dir ohnehin mal empfehlen. HIVE, BRING A SWORD!

A very small percentage of individuals may experience epileptic seizures or blackouts when exposed to certain light patterns or flashing lights. Exposure to certain patterns or backgrounds on a television screen or when playing video games may trigger epileptic seizures or blackouts in these individuals. These conditions may trigger previously undetected epileptic symptoms or seizures in persons who have no history of prior seizures or epilepsy. If you, or anyone in your family has an epileptic condition or has had seizures of any kind DO NOT PLAY Escalation Protocol!


< antworten >